får väl ta och berätta om juldagen också

Ja mina uppdateringar har väl varit lite dåliga nu. Men kan säga de varit fullt upp, men det är bara kul. Sen är de väl tråkigt & sitta vid datan när de e jul också så.

Igår vad det julmiddag hos farmor med hela släkten från pappas sida. Så vi blev bjudna på jättegod julmat, älskar farmors omelett & champinjonstuvning. Gottigt fika med hallongrottor (just löve them), dumlekakor osv.
Vid femtiden när vi åkte från farmor åkte vi hem och hämtade blomma och paket till morfar, för han fyllde år. Så då åkte vi direkt till han på mera fika, anna-gärd hade bakat en hel massa. Där var även min moster Monika och Ricky, de åkte från sthlm igår. Så de bor här hemma i lillstugan nu. Så igårkväll när vi kom hem från morfar, så kom olle. Sen blev det mera julmat, coronnespelande, julklappsöppning, en jäkla massa skratt och så kollade vi slutet på pirates of the caribbean.

Tummen upp för dagen igår!

Tog oss sovmorgon imorse, blev en chillförmiddag. Inte helt fel!
Olle åkte för ngn timma sen. Jag, pappa och syrran ska strax till sunne. Ska passa på att övningsköra, (gjorde förresten det hela dagen igår också), så det tar sig.

Ikväll så kanske det blir torsby? Inte omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0