Fixat julklappar

Åkte till karlstad med familjen imorse. Så har handlat massa julklappar och även födelsedagspresent till olle. Så nu är allt klart till pappa, nästan till mamma är bara en liten sak som ska köpas, julklappar och födelsedagspresenter till olle, fixat en till farmor och sen har jag köpt till morfar innan.

Är väl en del kvar, men har fixat mkt och de känns riktigt nice. Kanske slipper stressen några dagar innan i år ? hope so :)

Och ja blev väl en skjorta/klänning till mig idag också, går ju inte att åka till karlstad utan att handla själv, eller nästan inte iaf:p . 

Förresten, våran tv gick sönder för ett tag sen. Så idag köpte mamma & pappa en ny stor plattv, 37 tum gött :)


Ne nu måste jag packa för ska åka upp till olle och busa ikväll (a) har som uppdrag att köpa med chips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0