Nästan jullov

Nu är det nästan nästan jullov. Kan nästan säga att det är det, för imorrn har vi bara julmys med klassen. Så då blir det kladdkaka, skumtomtar, julmust etc. Ska även prata om hur praktiken gått hittills.

Kom hem för snart en timma sen, hade tänkt att gå och lägga mig en stund. Men blir alltid så trött när jag sover på dagen, och så tappar jag typ alltid matlusten, why?!

Det blir innebandyträning ikväll, känns som ett måste nu när det är en viktig match på lördag. Fast måste verkligen skynda oss hem sen, är ju bonde ffs, när de åker utomlands.


/ELLi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ni hemma match? :D

2008-12-19 @ 20:44:25
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0