Snacka om fullspäckad dag

Okej dagen började med brandövning som höll på hela förmiddagen. Lunchen ägnades åt projektarbetet (att sälja studentmössor), dubbeltimma i natur och då fick vi även reda på proven vi gjorde för ngn vecka sen, fick mvg gissa om jag är nöjd nu eller vad. Iaf så vid tre hade vi avslutning med christel på svenskan med lussebullar, brownies, julmust & kaffe.

Efter fyra när man i normala fall aldrig är kvar i skolan var vi kvar och fixa lite med prjektarbetet. så pappa hämta mig och virran efter halv fem. Nu har jag nyss kommit hem, och ja. Jag ska iväg om mindre än en timma igen på innebandyträning och sen efter det slaggar jag hos olle. Japp fullspäckad dag var det ja!


Nu måste jag hinna käka, packa väskan och leta träningskläder innan kl 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0