Trött elli

Är supertrött nu efter helgen. Har inte hunnit med datan ngnting sen i fredags typ.

Lördag var ju fullspäckad som sagt, by the way så vann vi matchen i degerfors med 16-2. Sen väntade det ju ett åttatimmars pass i garderoben på julbordet. Någon mer än jag som tycker det är pinsamt att se vuxna fulla? När de klänger på varandra, vinglar runt, pratar massa strunt och ja är allmänt fulla. Men blev över 2000 kr i dricksburken till laget insamlat, och det tackar vi för! Så ja när klockan var ungefär halv tre på natten klampade jag in hos olle. Var lite smått pömsig då!

Dagen efter blev det fika på wiener med olle & hans familj. Kicki och claes var hemma också. Skulle kika i lite butiker men de var ju banne mig nästan ingenting öppet, (?)!  Men iaf blev det god mat och fika hemma hos olles mamma. Vid sex typ så åkte vi till sunne, där olle fick låna sin pappas bil. Så var hemma här runt åtta. Då blev de mera mat & fika, haha vad tjock jag känner mig efter den här helgen.

Donken, julbord, massa fika & godis (Y)  men ffs det är ju gott ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0