11 dagar kvar

Gick inte upp förrän kvart i tio idag, hade tänkt gå upp vid nio, men de va skönt & sova. Blev 10-11 timmars sömn inatt! Jora vet ni, jag har faktiskt varit jättedukig och städat mitt rum, plockat undan alla saker och dammsugit. Måste hoppa in i duschen strax för olle är på väg ner och sen ska vi dra till sunne. Ska övningsköra lite ^^.

Tänkte slutföra städningen senare i eftermiddag & torka golvet. Sätta i lite nya doftljus & så. Och kanske kanske städa min hylla med bodylotions, smink, parfymer, etc & alla andra skönhetsprylar.Får se hur jag orkar, är inte prio ett lix.

Senare idag ska vi baka ngt gott, tell you later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0