Farsdag

Farsdag  idag ju som sagt! Mamma lagade jättegod mat och sen blev det fika med kex & ost och jättegod morotskaka mamma gjort. Pappa fick lite presenter, av mig fick han en bok, Tyskungen - Camilla Läckberg. Hoppas den är bra nu bara, är svårt att välja böcker till andra. Men har hört att hon ska skriva väldigt bra.

Underbar förmiddag med olle, hur mysigt som helst!

Imorrn är det skola, fast har ingen jobbig dag. Efter skolan ska jag gå ut och gå med farmor, sen åka med när de andra åker hem. Ska eventuellt träffa virran sen när jag kommer hem också.

Känner mig lite duktig också, mamma lagade träningscykeln förut. Så blev peppad att cykla jag också när hon tränade så blev 45 min på den sen. Tänk att såna småsaker kan ge en kickar, så himla skönt efteråt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tyskungen är jättebra! Eller alla Camillas böcker är bra :) Förresten, grattis på 1½ års dagen med olle :)

2008-11-12 @ 17:25:59
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0