Hallå!

Var supertrött imorse, fick verkligen släpa mig upp. Sen när jag väl kommer till skolan så får man reda på att både de egna träningen och idrotten var inställd. Så då helt plötsligt hade jag bara en lektion idag, och den var klockan elva, gissa om det kändes surt ^^ .  Men blev en promenix på morgonen ändå på nästan en timma när man ändå var ombytt.

Slutade ju som sagt halv tolv idag, fast kom inte ifrån skolan förrän efter tre. Blev några timmars jobb med projektarbetet och den sista tiden när jag väntade på att olle skulle sluta läste jag igenom svenska texterna inför imorrn, nationellt prov då. Hemma hos olle blev de korspelande och lite mackor. Sen kollade vi på harry potter och hemligheternas kamare tillsammans med hans lillebror, de första filmerna är ju bara bäst :)!   

Sen begav jag mig till stjernehallen på träning, så var inte hemma förrän vid tio. Mkt folk på träningen, men jag var sjukt trött och huvudet var inte med för fem öre. Nu här hemma har jag käkat och läst lite i mitt nya nummer av VR som damp ner i brevlådan idag. Helt klart bästa tidningen!

Imorrn nationellt prov och sen olle. Blir en myskväll här hemma, har varit tillsammans 2½ år imorrn, så är ju faktiskt lite halvt jubileum :)

Blev ett lite för långt inlägg nu men skitsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0