I'am hungry!

Nu är jag hungrig som en björn! Blir nästan alltid hungrig när jag tränat. Var på innebandyträning förut, helt okej träning. Svetten rann, men de e så de ska va.

Är lite nervös för imorrn, den första praktiken börjar imorrn. Den korta alltså som vi har en dag i veckan! Valde att fråga på coop konsum i torsby, så jag hoppas de blir bra. Är ju alltid nervöst när man ska träffa nytt folk & så. Inte länge kvar till åhléns och den långa praktiken heller.

Vet ni jag har börjat en nedräkning till min 18-årsdag, idag är det 1 vecka och 6 dagar kvar. Tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: johanna

juste, du ska va hos mamma. (: grattis i förskott söt

2008-11-28 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0