Nya badrummet

Idag hade pappa med sig ritningen hem på det nya badrummet som vi ska göra till sommarn. Såg supersnyggt ut, åh vad jag längtar! Badrummet ska byggas ut sen ska vi ha ett hörnbadkar/bubbelbad & grejer. Sen blir det en tvättstuga och så ska hallen bli större. Tror detta kommer bli supernice jag. Blir grejer de mot de vi har nu, gött med både badkar & dusch :D.

Olle ska alldeles strax hjälpa mig att fixa naglarna :). Har sparat så de är riktigt långa nu faktiskt, de tog sin lilla tid men.
Kanske blir till att kika på eva och adam ikväll för har faktiskt fått hem en box med båda säsongerna av de som gått och filmen. Kollade på de när jag va liten, kul grej & ha. By the way så är de ju riktigt bra också!

Kollade på Emmas blogg förut och blev riktigt sugen på att köpa en hårinpackning från joico. Får se hur de slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0