Svenskaprovet överstökat

Nu är äntligen svenska provet gjort, känns skönt & ha det överstökat. Sen återstår det väl bara att se hur det gick, fast kändes helt okej när jag lämnade in det så hoppas det gick vägen.

Jag & Olle tog tidiga bussen hem, har lagat lite mumsig mat, min specialité. Har även börjat sett på filmen the pianist. Än så länge tycker jag den är jättebra, men tycker den är jättehemsk. Är så man får en klump i magen när man kollar.

Har fikat med morotskaka och kaffe till extreme homemakeover också. Mysigt! Nu ska vi snart träna lite, ska bli gött för jag känner att jag varit lite på latsidan den senaste tiden. 




Glöm inte att kika på bonde ikväll allihopa :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0