höst!

har fuskat lite med uppdatering i några dagar men har haft lite att göra.
karlstad som sagt i lördags, hämtade ut nya glasögonen rayban, använder till och med glasögon bland folk nu wow hah, passade på att shoppa lite också blev ett par chinos, underkläder, tjockt hårband & läppbalsam & lite stuff på ikea.

olle på kvällen och stannade hos honom till måndag, myspyshelg. vann tredje seriematchen i söndags också, serieledare nu-u! olle är gulligast

och nu befinner sig olle på varmare breddgrader än mig, massa hundramil härifrån. han åkte idag.
jag gjorde fösta jobbdagen idag, min förkylning kom lagomt till det.

kommer bli tomt med en vecka utan olle, inte varit ifrån varann så länge på hela tiden vi varit tillsammans, så de blir en utmaning , nej men de ska nog gå bra. blir ju yberkul när han kommer hem.

har lite planer för veckan iaf:

onsdag: jobba, bonde söker fru (måste se), kura ner mig under täcket & läsa en bra-a bok.
torsdag: jobba, hockey färjestad - djurgården  med familjen¨
fredag: SOVMORGON, kanske träffa virran, match i edebäck
lördag: rallybrudar på bio

vilket rörigt inlägg men jag är trött nu & måste sussa, ska ju upp & jobba tidigt imorrn!

natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med jobbet =)



Du får sysselsätta dig mycket under veckan, så kommer du nog inte att sakna honom så mycket ;) Men din planering ser ju bra ut, kul med hockey! :D

2008-10-29 @ 16:17:48
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0