thursday

Var tröttast ever imorse! Mamma & pappa fick nästan släpa mig upp ur sängen. Tur att det är lov efter imorrn. Nu kan jag bocka av svenska recensionen & muntlig recension/diskussion och labbrapporten, bara religion hemprovet kvar, och det ska jag mejla iväg imorrn kväll.

Fick reda på naturprovet idag och gick mycket bättre än jag vågat hoppas på så är nöjd. Premiärfikade på lustgården med olle idag för första gången sen de bytt ägare, supergott kaffe så de rekommenderar jag.

Skrivit på religionen, spelat wii med olle och varit på innebandyträning.

Nu sitter olle i min soffa och spelar lite på gitarren.

Är hungrig måste käka mat, inte käkat mat sen skollunchen. mamma är snart klar med den förhoppningsvis, pasta med skinksås, gott :)


take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0