Då tar jag helg

Har i princip tagit helg nu, för imorrn är det friluftsdag och på fredag har jag praktik. Pulkaåkning i valberget imorrn, får inte glömma att ta med mig varm oboy. Finns det ngt godare att dricka när man är ute på vintern ? Nepp skulle inte tro det!


Var på gymmet imorse, bra start på dagen. Skoldagen flöt på ganska fort. Delade ut studentmössor och hade en timme religion. Ellen följde med hit efter skolan, så nu har vi gjort hela miljöuppgiften som ska in nästa vecka. Så det känns jäkligt skönt att ha den gjord. För kommer vara nog så mkt till veckan, 3 prov och ja det räcker väl till.

Planer för kvällen: Ska se på top model. Skippar friskis, eftersom jag har en förkylning som inte vill bryta ut, tkr det är onödigt att träna flera ggr per dag då. Sen ska jag S-L-A-P-P-A också (:

Kommentarer
Postat av: stina

varm oboy, bara för de måste jag ta med det imorgon till hovfjäället =P

2009-02-11 @ 18:48:06
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/
Postat av: stina

speciellt när man har varit ute länge. mmmmm vad gött det ska bli

2009-02-11 @ 18:58:41
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0