hej&hå

Nu är jag hemma igen. Fast när jag har varit borta i några dagar hos olle, så blir jag alltid så rastlös när jag kommer hem.

Ska se på en innebandymatch från superligan(aka.elitserien typ) nu med pappa och syrran. Funderar på att ta ett fotbad också och fixa fossingarna lite.

Blev riktigt förvånad idag när jag skulle ha min körlektion. För det var inte pelle som jag skulle köra med, utan en annan som hette micke. Han hade tydligen jobbat där förut, och hoppat in extra för pelle. Fast han var riktigt bra, är ju alltid bra att få råd om körningen av flera personer. Fast på torsdag när jag har nästa körlektion är pelle hemma igen.

Hjälpte olle att städa bilen under eftermiddagen, så nu är det nästan som en helt ny bil.

Olle tankade förresten hem två nya album till mig igår.  Markus Krunegård och Håkan Hellström!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där Micke har jag hört talas om. Min kusin hade honom när hon tog körkort och hon är typ 23 nu :P

2009-02-24 @ 11:15:39
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0