New haircolor

Jag och mamma var iväg förut och köpte hårfärg. Så nu blir det lite mörkare brun, Lorea´l guldbrun,  så hoppas den blir bra. Hoppas att håret får lite extra lyster, för är så trött på mitt hår just nu. Har ingen aning om vad jag ska göra med det, men inga mer hårförlängningar på ett tag. Som syrran sa: Det kommer vara jättefint med en hårförlägning i men när du tar ut den så är håret ännu mera slitet.
Och det är sant, det har syrran rätt i. Men ska till frisören snart, ska nog slinga håret och då ska jag passa på att fråga pia, om det finns ngt bra schampo som ger mer volym och gör att ser fräschare ut etc.

Någon som har förslag på bra hårprodukter?
Tacksam för svar (:



Är hos farmor nu hela familjen, vi har fikat med glass och massa gott.
Innebandyträning om 20 minuter, kommer väl rulla fram på planen :P

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: tack snälla du! hoppas träningen gick bra trots allt glassätande ;)

2009-02-26 @ 22:30:56
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0