Nöjd!

Känner mig riktigt nöjd, för har verkligen gjort massor på naturen idag. Har helt klart gjort grovjobbet, känns så jäkla skönt. För det är mkt den här veckan. För den här veckan är det två prov dagarna efter varandra, hade tänkt att lämna in lite läxor också som jag skjutit upp på eller ja uppgifter är det väl mer. Sen ska vi även kolla på lägenheten i karlstad. Ska även försöka hinna med att träna, friskis börjar på onsdag så ska dit tillsammans med virran och ellen är det tänkt. Innebandy om det hinns med, är inte säkert men hoppas för det är match till helgen. Imorrn ska jag och olle baka bullar också, efter jag haft min körlektion ska vi åka hem till mig. Så imorrn kväll blir det nybakade bullar!

Var ju på bio ikväll också, den var riktigt bra! Skitrolig, fast det är väl inte så konstigt när jim carrey är med. Kollade på Yes Man, den borde ni se. Verkligen sevärd! Förresten kollade på en film med honom igår också när ellen var hemma, ace ventura gick på femman. Nu sitter jag hemma hos olle, haft en lugn kväll sen bion. By the way det är verkligen sjukt mysigt att gå på bio tillsammans med pojkvännen.



Kommentarer
Postat av: J u i c y d o l l

den filmen har man velat se länge :D

2009-02-02 @ 10:56:03
URL: http://juicydoll.blogg.se/
Postat av: J u i c y d o l l

Yes, ska göras :)

2009-02-02 @ 11:42:23
URL: http://mrsjuicy.blogg.se/
Postat av: Patrik krook

den filmen är sjukt bra :D ahha läget?

2009-02-02 @ 12:38:51
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0