Nu är jag värd kaffe!

Det här har verkligen varit en dålig dag. Fast som tur är har den blivit bättre nu.
Dåligt humör, inget funkade, irriterad på allt och alla, ingen ork till ngt. 

Fast blev på bättre humör när jag och pappa åkte till torsby strax efter fyra, övningskörde både dit och tillbaka, även en del inne i torsby. Jag och ellen gjorde religionsuppgiften, så känns bra att ha den gjord. Var inne hos farmor en snabbis för pappa väntade där på mig, alltid lika trevligt att vara hos farmor. Hämtade min mobilladdare hos olle också, hade visst glömt den där. Trodde jag tappat bort den först., så hade tur. 

Nu är jag hemma igen. Tänkte dricka en kopp kaffe nu, tycker jag är värd det. Ska passa på att käka bullar också. Och kanske en del andra onyttigheter också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0