perfect friday

Gjorde min sista praktikdag på konsum igår, kändes lite sorgligt faktiskt. Har trivts riktigt bra!
Fick en fin blomma som förmodligen följer med när vi flyttar.  

Efter praktiken hämtade olle mig. De andra hade åkt till sthlm så var bara vi hemma, åsså rocky förståss. Blev massa bullar & mjölk framför mtv. Promenad med rocky, så busade i snön. Handlade lite mat och onyttigheter. Let´s dance, potatisgratäng och kött, godis och coca cola.     

Bästa kvällen!


Nu ska jag strax bli upphämtad. Ska till karlskoga på match i eftermiddag, fast vi åker lite tidigare för ska till bergvik innan. Hämta ut linser, äta mat och kolla i lite butiker. Tänkte övningsköra också.  
Åker nog hit efter matchen också, till bästa olle (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0