Studentmössorna har kommit

Studenmössorna kom i torsdags till skolan. Så idag har vi kollat igenom mössor, för att reklamera de som det är fel på. Tyvärr har ju våran leverantör gjort en del fel, men det ska fixas.

Så imorrn kommer folk kunna hämta ut sina mössor på torget, gissar på att folk är nyfikna på att se sin mössa. För det var verkligen jag, kollade på min i torsdags och den var jättefin. Kanske lägger upp en bild på den när jag får hem den.

Imorrn förmiddag ska vi på en UF sak i sunne. Under eftermiddagen blit det torget, och dela ut mössor. Fast måste sticka tidigare för att plugga vid körskolan.




Drygt 5 månader kvar nu!




Hälsade på en sväng hos farmor efter skolan, köpte med mig molusker så vi fikade. Blev upphämtad av pappa vid halv fem, så då blev det sunne. Syrran skulle på utvecklingssamtal så jag och olle kikade runt i lite butiker. Köpte present till syrran, så nu är det klart. Köpte även en bok, de oskuldsfulla. Fast ska spara på den tills praktiken.




Boken jag köpte idag!
De oskuldsfulla som är skriven av Kristina Jones, Celeste Jones och Juliana Buhring.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 20:42:05
Postat av: stina

Jo, kostade ju bara 99 kr så var tvungen- jag är liksom smått beroende av skor =P

2009-02-09 @ 20:42:46
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0