tror det räcker med snö nu va

Är grymt mkt snö nu alltså, tycker nog det räcker såhär. 

Jag och olle har nyss ätit frukost och sett på LA ink. Måste ut och skotta undan lite snö snart, är typ hur mkt som helst.

Förlorade matchen igår med 4-5, fast det var orättvist. Om ni hade sett matchen hade ni förstått. En domare som inte gör ngt när en spelare slår med klubban på målvaktshjälmen? Våran skottstatistik måste ju iaf varit överlägsen.

Var riktigt stolt över mig själv igår när jag hade kört hela vägen till bergvik. Parkerade & allt där, bra elli. Hamnade i världens bilkö på vägen ner också.  Proud of my self.

Blev lite shopping på bergvik också. Ett par jeansleggins och en t-shirt med tryck på från ginatricot. Älskar verkligen t-shirten♥!

Kommentarer
Postat av: Mariah Elita Victoria Summer

jadå, nu blev det så här att jag ska jobba en hel del nu under ledigheten, men jag hoppas på en visit till stöpa ! Mönstring på g nu i början av mars ! =)

2009-02-22 @ 13:40:14
URL: http://elitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0