Veckans inköp

Bättre sent än aldrig, så lägger upp vad som inhandlats under veckan.
Har handlat present till syrran också men den lägger jag inte upp här.



Fuktcreme för både kropp och ansikte. Superbra!
Köpt den hos svärmor, på pigtittaren.





Puderborste, mascara och puder från Colour & Harmony.
Köpt av svärmor, på pigtittaren. Mascaran har jag använt förut, den är jättebra.
Pudret är det första gången jag använder, riktigt bra. Tummen upp för sminkborsten också. Gillar alla tre!




Svart långt baslinne från only.
Har köpt det på systrarna. Svarta linnen går alltid åt och det var dags för ett nytt.

Nu ska jag sova så godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg ut som det var grönt ! heeh :)

2009-02-09 @ 15:03:55
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0