Veckorevyn och hallonsmoothie

Har kommit en veckorevyn på posten, så tänkte göra mig en hallonsmoothie och läsa. VR är lätt bästa tidningen för man läser liksom allt nästan, för allt som står är intressant. Inte ofta man hoppar en sida i den tidningen inte, lätt min favvotidining.

Började dagen med nästan en timme på gymmet, fan kom på nu att jag glömde skriva i min träningsdagbok aja. Tog det lite lättare idag för känns som jag har en förkylning på G. Fast det blir friskis ikväll ändå.

Naturprovet ni vet, som jag har hållit på och tjatat om i flera dagar nu var skitsvårt, kändes som jag kunde det någorlunda igår liksom. Håller tummarna för att det räcker till mer än ett G. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0