Aktiv dag

Idag har jag minsann varit aktiv. Både inom träning och skolarbete.

Dagen började med badhuset, simmade 1600m. Känns verkligen i kroppen efter man simmat. Hade även en idrottslektion under dagen, fast den var väl inte speciellt aktiv haha. Spelade pingis och pratade med anna. Sensåe var de ju innebandy nu ikväll.

Tillbringade eftermiddagen hos min gulliga farmor. Fikade, pratade och så pluggade jag en hel del. Fick undan så att arbetsmiljön är typ klar och kommit långt på en layout uppgitft. Sen när jag kom hem mina kära vänner vet ni vad jag gjorde då? Jag pluggade körkortsteori, så nu har jag läst ett kapitel. Var har jag fått all motivation och energi ifrån? Vem vet, men bra känns det.

Så efter idag måste jag säga att jag är stolt över mig själv.





Kommentarer
Postat av: nike.

snygg blogg. :D

2009-01-21 @ 14:38:25
URL: http://lifestyleofnike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0