Bra start på dagen

Tips till frukosten: Käka gröt, då är man mätt ända fram till lunchen i princip

Jag käkade gröt till frulle idag och så macka då såklart! Skoldagen började med egen träning så jag och sandra var på gymmet 1½ timme. Var skitroligt! Blev ett riktigt bra träningspass också, just nu är jag supersugen på gymkort där. Men ja känns ganska onödigt eftersom det inte är länge kvar tills praktiken och då kommer jag ju inte vara hemma alls mkt. Men till sommaren kanske.

Skoldagen slutade runt halv två. Men tro inte jag slappade då inte. Nepp då satt jag kvar i skolan och läste cirkus 50 sidor i körkortsboken, medans jag väntade på att olle skulle sluta. Fortsatte med layoutuppgiften hemma hos olle och så blev det fika.

Nu är vi hemma hos mig. Blir en slappiskväll, ska se på handbollen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också blivit sugen på att gymma igen =) Badhusets gym är verkligen fräscht och modernt! Men vi kör ett likadant pass på onsdag morgon ;)

2009-01-21 @ 19:37:41
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0