Dags för mig att sussa

Ska alldeles strax gå upp och lägga mig! Skönt att få lite extra sömn, känner verkligen att jag behöver det. Träningen ikväll kändes okej, det var mycket folk vilket var kul. Men som jag nämnde tidigare var jag extremt trött, så på träningen så gick typ kroppen av sig själv men huvudet hängde inte med alls, om ni förstår vad jag menar ^^

Köpte ansiktsrengöring idag, dom har jättebra på apoteket. Fast min nattcreme som jag brukar ha från nivea fanns inte på la rose, tror den var slut. Olle gjorde mig sällskap nere på torsby, sen följde jag med honom hem en sväng tills pappa hämtade upp mig.

Planer inför helgen:

  • Fredag: Olle sover här,umgås med familjen, käka pizza & se på let´s dance, myskväll helt enkelt
  • Lördag; Umgås med olle på förmiddagen, övningsköra en hel del och försöka plugga lite
  • Lördagkväll: Eventuellt filmkväll med virran, ellen och kanske gullan
  • Söndag: Plugga och övningsköra under förmiddagen
  • Söndageftermiddag: Åka till torsby, bio med olle på kvällen, ska se yes man
  • Söndagkväll: Sover hos bästaste olle

Så jag måste säga den här helgen ser ut att kunna bli riktigt bra (: !



Den här ansiktsrengöringen från apoteket använder jag,
kostar 79:-. Tycker den är superbra, väldigt prisvärd!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0