Lång lång sovmorgon

Blev en längre sovmorgon än jag tänkt mig idag. Men ja runt halv två steg jag upp iaf, somnade ju ngn gång efter halv fem så är väl inte så konstigt heller. Var en skittrevlig kväll med laget, först hos mirja och sen på idet. Tummen upp för det!


Förresten så vann vi matchen igår med 10-1. Så den segern satt bra, gjorde ett mål också på backhand faktiskt ^^ haha.


Idag känner jag mig ganska så seg och trött men annars mår jag fint. Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda än men virran kommer väl hit och hämtar lite saker sen. Inte omöjligt att olle kommer hit eller, och sen skulle jag faktiskt behöva plugga en del. 




Kommentarer
Postat av: Olivia

åh vad sjönt med sovmorgon. själv skulle jag upp 7 på morgonen. vad roligt att det gick så bra på matchen. :)

hur har din helg varit?

kram

2009-01-18 @ 18:18:41
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

min helg har väl varit bra, och lugn. :)

hihi tack så mycket. :)

kram

2009-01-18 @ 18:37:55
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0