Nyår

Har inte berättat om vad jag gjorde på nyår än så får ta och göra det nu. Åkte upp till torsby strax efter fem. Åt en jättejättegod trerättersmiddag hos olles mamma. Var verkligen hur gott som helst (: ! Efter nio ngn gång åkte jag och olle till hans pappa. Drog till alstigen en sväng och kikade, men stannade inte kvar där länge alls. Blev hämtade med en gång typ. Så tolvslaget firade jag och olle & hans pappa på balkongen. Lätt bästa stället vid tolvslaget! Såg hur mkt raketer som helst, och betalade inte en krona (: , skålade i gott mousserat vin. Blev en lugn men riktigt bra kväll, är supernöjd (:
Så igår var det riktigt skönt att gå upp, mådde prima. Blev några glas vin på kvällen bara och lite passoa så var inte det minsta bakfull.


Hoppas ni också hade en bra nyårskväll :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0