Plugg och oth

Min eftermiddag har bestått av pluggande och oth. Är hemma hos olle och sover här ikväll, är väl inte direkt ovanligt (: haha.

Så jag och olle har suttit ihopkrupna i soffan, druckit kaffe & käkat macka och sett på oth. Passade på att plugga undan en del medan jag väntade på att olle skulle sluta skolan också, så det känns riktigt skönt. Ska fortsätta lite sen med arbetsmiljö och säkerhet.

Är ju handboll ikväll också så det tänkte vi kika på och kanske köpa lite glass till, sounds like perfect.

Kommentarer
Postat av: vilma

tack!



jag vet, det är jättehemsk! :[

och tänk att det var i min skola! :s

2009-01-19 @ 17:16:20
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0