Sorry för dålig uppdatering

Okej, har varit hur dåligt som helst med uppdateringar på sistone. Bloggtorka och så ja har jag haft mkt att göra. Men promise, ska bättra mig. Hade inte riktigt tid att blogga i sthlm, sen har jag varit i torsby sen i fredags, så kom hem imorse.

Men iaf så har det varit två mysiga dagar i torsby hos olle. Har gjort ganska mkt, hunnit med en hel del faktiskt. Och på kvällarna har vi möljt med en massa one tree hill avsnitt.

Och vet ni vad som händer i eftermiddag?

- Jo då ska jag virran & anna ner till karlstad och kolla på boende till praktiken. Så är lite nyfiken på hur det ser ut, ibland kan det ju se annorlunda ut i verkligheten än på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0