Tar ett break och ger er ett smarrigt recept

Japp har varit skitduktig och effektiv och gjort grovjobbet i rummet, haha fan vad illa det låter men aja.

Så tar ett break och ger ett smarrigt recept på maränger, dom blir lovely goda bara så ni vet.

3 äggvitor (absolut ingen gula får vara med)
2½ dl socker
1 krm ättikssprit '


Sen ska ni vispa allt så att det blir fast så att man kan vända bunken upp och ner. Och när man kan göra det, ja då är det bara att spritsa ut marängerna på bakpapper. Ugnen ska vara på 100 grader och så ska dom stå cirkus en timma, kan vara lite mindre.

Good luck!




maränger som ja & min kusin emma gjorde förlängesen


Kommentarer
Postat av: Olivia

åh jag älskar verkligen maränger! jag kan sitta och glufsa i mig en helpåse! :P men när jag gör dom själv ser dom inte lika fina ut som era gjorde.. ;)

2009-01-25 @ 19:57:41
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: emma

ååh herre gud va länge sen, var det 07 eller 06 tro ;p

2009-01-26 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0