Regn, sol, åska, regn och sen lite sol osv.

Hej!

Jag blir inte klok på vädret!

O och jag tog en tur till sirsjön 12. Varmt i luften, så var skönt att iaf kunna vara på stranden även om att det var kallt i vattnet. När syrran och mamma hämtade mig vid halv två var vädret bra, gick in på toria för att panta mängder med flaskor och burkar, 157  kr i pant är väl inte så illa pinkat va? Och när vi kommer ut så tror ni inte regnet öser ner och det åskar.
Och det var verkligen så det slog i backen, kilade in och lånade en box av emma och ida på vägen hem. Sällskapsresanboxen, haha det är nostalgi.

Jo iaf när vi kommer hit så är det strålande solsken! Jag sa att jag inte blev klok på vädret va?



bjuder på en smickrande bild, från fjolårets kräftätande ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Härlig header du har :)

2009-07-15 @ 22:33:56
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: veronica

jo fast de blit ju aldrig av :/

2009-07-15 @ 22:57:53
URL: http://verio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0