perfect

Skitmysigt igår. Jag och olle bakade jättegoda hallongrottor, såg på let´s dance. Åt hembakad pizza med familjen. Blev en massa cheezeballs sen, såg klart filmen the terminal. Perfekt & underbar kväll!

Idag gick vi upp runt halv elva, blev en stor god frukost. Har nyss varit ute en stund, skönt att få frisk luft och röra lite på sig. Farmor ska hit och käka sen, olle blir kvar till i eftermiddag. Sen ska han på musikal i karlstad som hans pappa varit med och gjort. Tror den the hette rocky horror show. Sen sent ikväll kommer han tillbaka hit :) .

Så jag ska väl strax göra mig iordning. Vi kanske ser klart på benjamin buttons otroliga liv i eftermiddag, den är skitlång nästan 3 timmar.

Har lite saker jag ska fixa med idag också:

  • Mamma ska klippa mig
  • Ska packa saker
  • Se ut kläder jag ska ha under veckan
  • Kolla upp busstider och sånt
  • Fixa naglarna
  • Lägga upp kort från förra helgen om jag hinner


 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad myigt allt låter! :) Haha.

2009-03-10 @ 18:20:28
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0