Seriesegrare och guldhattar

Vi vann matchen igår med 12-0, så vi tog hem seriesegern :D. De spelade Lbk-låten för oss också. Gjorde två mål och ett assist också, det andra på backhand så fattar verkligen inte hur jag lyckades haha.
Blev överlycklig när jag hörde slutsignalen, eller alla blev det. Fick på oss guldhattar med en gång, så jävla snygga hah.
Blev fotade med våra snygga guldhattar, sen blev det tacobuffé på bowlinghallen. Skitgott!

Drog vidare till therese på förfest sen, hade de jättetrevligt. Sen blev det idet, och guldhattarna var på hela kvällen.
Kom hem strax innan fyra i morse,  somnade på stört,

Har bilder från kvällen, fast de kommer upp senare. För nu ska vi åka till karlstad med massa saker till lägenheten. Fast ska jag vara ärlig känns det inte så jättelockande att åka bil drygt en timma. Men har tagit panodil och druckit vatten nu under morgonen, så det ska väl gå (:




Såna här hattar hade vi på oss hela kvällen!



Så jäkla kul att vi vann serien alltså, finally!
Div. 3 here we come :D!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul, grattis! :D Vad duktiga ni är!

Vad kul att du fick göra mål också =)

2009-03-01 @ 19:59:37
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0