Tisdag

Hej på er!

Riktigt lugn förmiddag, sov till halv elva vilket var riktigt skönt. Skyndade mig att fixa till mig sen åkte jag iväg och hämtade Syrran och hennes kompis. Passade på att lämna in kläder till second hand också, fick ju inte lämna förra veckan. Hade önskemål att köpa med mat från sibylla hem så det gjorde vi. Ska åka iväg om en timma igen och hämta min kusin vid skolan. Så ska hjälpa honom med lite läxor i eftermiddag.
Blir ingen innebandy ikväll, för min hals känns inte okej. Så det är bättre att avstå, får träna lite själv här hemma. Utfallssteg, situps, stabilisering, rygglyft osv kan man göra överallt :)
Ska ta tag i mitt rum ikväll också och städa det, skönt att ha det gjort!


Tycker ni ska lyssna på:

The Sounds - Tony the beat


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

klart jag kaaan :D <3

lägger till på en gång :>

2009-11-10 @ 13:41:21
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: emma

jodå tack (: hur är din tisdag?

Postat av: simone

Den låten måste jag spana in nu :D

2009-11-10 @ 13:52:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0