Förväntningar och nervositet

Börjar bli nervös inför morgondagen, fast har massa förväntningar också. Ska bli härligt att ha något att sysselsätta sig med, jag hatar tristess. Det värsta som finns, så försöker alltid sysselsätta mig med något.

Vi sov lite längre än vi  tänkt oss idag, gick inte upp förrän halv tio. Iofs är inte det så sent men när man tänkt gå upp vid senast halv nio så. Olle dolar med högtalare och grejer, jag borde kanske göra mig iordning lite. Och plocka ihop min saker som ligger lite överallt som vanligt. Har inte planerat dagen än, vet inte om olle åker tillbaka till gbg idag eller imorgon. Hoppas på imorgon :).

Blev inte stöpa igår, blev pizza hos olles mormor. Mysigt och gott! Kollade även lite på fotbollen, SÅG NI ZLATANS MÅL ELLER?!! Haha så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0