Full rulle

Intensivkursen är i full gång. Matar massa information, ja ni vet trafikregler, vägmärken osv osv. Framhjulsdriven, bakhjulsdriven, understyrd, tjänstevikt. Jag tror ni förstår grejen, man matar så mycket info. Är jättetrött i huvudet, har läst teoriboken en gång och läst en hel del i en annan bok. Men jag känner mig motiverad så det känns skönt, men måste säga jag är fruktansvärt trött just nu.

Tänkte jag skulle jobbat med lite hemuppgifter ikväll, men vet ärligt talat inte om jag orkar. Får bli lite senare isf, tänkte se på idol när det börjar vid nio. Halvkollade på matchen mellan sverige och malta nyss, någon som missade att markus berg gjorde mål?!

Imorgon ska jag gå på min första innebandyträning för säsongen, ska bli spännande att se hur det går.

Kram


Kommentarer
Postat av: zara

Usch låter ju lite jobbigt nästan! Men det ska bli gött och klara körkortet så man har det avklarat iallfall :) förresten, får man teoriböcker där eller ska man ta med egna?

2009-09-09 @ 22:55:06
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0