Mysiga göteborg

Tjena!

Nu är jag hemma igen, blev några dagar nere i gbg. Bodde på vandrarhem, olle har ju ingen längehet än. Var mysigt, mysig stad. Tror jag kommer gilla det, bara jag lär mig hitta bättre. Råkade bränna lite mer pengar än jag tänkt mig, men nu har jag en ny höstgarderob. Gjorde inte så mkt, är alltid kul med lite nytt att ha på sig. Belive it or not men jag hittade faktiskt ett par jeans på zara som jag inte behöver sy upp i benen, det är liksom någon slags sensation? En bra sensation! Änligen har de lärt sig att alla inte har långa ben.
Träffade Mirja och tog en fika, hon pluggar också där. Köpte även tre av fyra twilightböcker därnere, både jag och olle har fastnat.

Upptäckte i somras att jag faktiskt har jättelockigt hår om jag inte borstar det. Haha efter 18år liksom, men men nu har jag inte borstat det på en vecka. Ganska praktiskt faktiskt.


Börjar intensivkurs på måndag, spännande och nervöst. Men tror det blir bra, vill ha körkort nu.

Är i torsby nu, hemma hos olle. Har druckit kaffe och så. Imorgon blir det övningsköra, och sen vill jag till gymmet en sväng, men vi får se hur det blir. Ska försöka dra med mig olle :) .

Skulle egentligen varit i karlstad nu med några från gamla HP06, men tror ni inte jag missar tåget?

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0