Nu är det såhär..

Jag tyckte Rasmus skulle gått vidare i idol, och självklart tyckte jag det var rätt att Erik gick vidare. Han var ju grym! Hade hoppats att de båda skulle gå vidare.

Nu tänkte jag ta kvällen snart, ska snacka lite med Olle bara. Imorgon ska jag iväg till sunne direkt på morgonen, ska hämta inloggninsuppgifter så jag kan läsa Matte C. Sen kanske jag åker till torsby efter det, vet inte riktigt än. Ska eventuellt träna med Sandra, är nog kvar i torsby tills pappa slutar då så vi kan köra lite bil :) Sen under kvällen väntar innebandyträning, ska bli superkul. Åh, är så glad att jag har motivation för träningen just nu. När jag kommer hem imorgon kväll har förmodligen Olle redan kommit hit, längtar :)

Så får se hur morgondagen ser ut, vet inte riktigt än. Kanske inte har tillgång till dator förrän imorgonkväll.
Men hörs imorrn, ska upp tidigt imorgon närmare bestämt runt kvart över sex ><

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Erik är bäst :D

2009-10-01 @ 06:53:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0