Snart dags att packa för imorgon är det tyvärr hemfärd

Måste nog snart börja packa, vill inte åka hem än. Men men, dröjer nog inte allt för länge innan jag åker hit igen :) Har varit en underbar helg, haft så jäkla roligt och mysigt.  07.55 imorgon går min buss hem, kommer fram till torsby vid 13.40 typ. Stannar kvar i torsby under eftermiddagen för strax efter fem är det dags att åka till edebäck för en innebandyträningsmatch. Ska bli kul att spela också :)

Nu har jag ingen tillgång till dator förrän imorgonkväll förmodligen. Så vi hörs då =)


Nattinatti

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: ja det var det verkligen! :D

vart har du vart då, tänkte på att du skrev hemfärd :) KRam

2009-09-28 @ 18:38:08
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Elin

det är jätte bra med mig, Dig då?:D

2009-09-28 @ 21:08:53
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0