Tråkiga regn

Finns det något tråkigare väder eller??!

Man får liksom inte motivationen till nånting. Det här har varit en riktigt slappisdag, iofs ganska skönt. Men blir så trött på detta eviga regn som aldrig verkar vilja ge sig. Som förut när jag och olle var ute och gick med rocky, så börjar det såklart spöregna så vi var dyngblöta när vi kom in. Kröp upp i soffan och läste twilight, åh vilken bra bok!

Kaffetime strax, kommer bli gott. Jag och olle ska köpa med oss pizza och åka till stöpa en sväng sen. För när det är sånahär regndagar får man äta massa gott och onödigt. Det är liksom som en oskriven lag, detsamma som att man får se på hur mkt film och tv som helst.

Vet ni vad som hände i gbg? Jag och olle blev stannade på gatan och blev intervjuade för radioprogrammet kristers (tror det hette så) som går på P3 eller ngt. Haha undrar när det sändes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0