Finally höstlov

Äntligen äntligen lov. verkligen på tiden då jag är skoltrött som bara den.
har suttit och skrivit det sista på hemprovet i religionen så ska mejla iväg det sen, kan väl inte påstå att jag har för höga förhoppningar på det för den sista vg/mvg uppgiften känns mest rörig. skönt & ha den klar!

Övningskörde förut och det gick fin fint! fick reda på idag att jag ska jobba några dagar under lovet, och de tackar jag verkligen inte nej till för det är alltid skönt med extrapengar.

Kollar på singing bee nu, bra program på fredagar nu. Idol och singing bee är en bra kombination.
Imorrn blir det karlstad och hämta mina nya glasögon, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0