Lite ny musik

Har passat på att ladda ner lite ny musik nu när jag är hos olle, för de har mkt snabbade bredband än mitt mobila. Så det blev ett album med nickleback och ett med the killers.

Förut när vi har hos olles mormor och fikade så ringde det på olles mobil, ja och vet ni vem det var haha. Det var pelle på körskolan och han skulle prata med mig. Han hade tydligen provat att ringa både hem och på mobilen men inte fått ngt svar. Vart så snopen när det var till mig, och det var han. Hade svårt för att hålla mig för skratt, men fick iallafall en körlektion imorrn. Så det var väl bra. Hoppas den går bra bara, har inte kört så mkt på sistone!


Vad händer imorrn:

religionslektion
körlektion
äta och prata med farmor
skatteverket i sunne
umgås med olle
smyckesparty hos farmor med superfina smycken
träffa olle & antingen sova hos mig eller han



Så jodå jag har allt att göra imorrn!
Ska bli spännande med smyckepartyt, är lite nya grejer sen mamma hade det.


Kommentarer
Postat av: Olivia

nja, får väl prova det nästa gång. :)

2009-01-26 @ 18:03:26
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0