jobb och jobb

Är mycket jobb just nu, men det gör mig inte så mycket. För man tjänar ju cash, happymoment när första lönen kom (:

Vad har hänt sedan jag skrev sist tro?

- Sett nya harry potter filmen på bio med olle , riktigt bra film.
- Jobbat såklart
- Olle, ida och per-erik har varit i stöpa och dragit ut husvagnen och käkat
- Firat farmor
- Tagit det lugnt, får passa på när man är ledig ;D
- Druckit te och ätit världens största(typ) smörgås på faktoriet


Inget fryksdalsdansen för mig inte, jag jobbar hela helgen. Gör mig inte så mycket faktiskt, tycker det var väl dyrt, skulle ffs kosta 300 :- att gå in idag?! Har lite sovmorgon imorrn iaf, så det är skönt. Sen sover jag i torsby, sen på måndag väntar en lång jobbdag mellan 8-20.18. 

Käkat god kräft/räksallad här hemma ikväll, mumsigt! Nepp ska sova strax, så jag kanske är lite mer utvilad imorgon.

kram


Kommentarer
Postat av: veronica

åh, trevlig arbetsdag på måndag :/ fast du har jobb iaf :P

2009-07-26 @ 23:25:08
URL: http://verio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0