Hard day

Dagen började bra imorse, hade packat väskan kvällen innan med alla träningsgrejer & sånt. så imorse blev de en god & mättande frukost med tomtegröt, macka och juice.

Simning stod på schemat för dagens egen träning så simmade 1000m på förmiddagen, en naturlektion med värderingsövningar och sen en idrottslektion med styrka. och ja jag kan säga att den idrottslektionen var den jobbigaste på länge. armarna darrade och kändes som spaghetti efter och benen och magen var helt trötta. perfekt alltså!

och ja vad står på schemat för ikväll?
- jo mer träning,  ska åka iväg på innebandy träning sen runt halv åtta - åtta. tänkte kolla lite på damjuniorerna innan när de spelar match .

gissar på att jag kommer stupa i säng när jag kommer hem. är trött redan nu så atte!


har varit duktig och öppnat teoriböckerna idag också, fast det var jobbigt att läsa med sprängande huvudvärk så tog en paus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0