chinese food & slötittande på idol

Ja de låter väl som en perfekt och slapp fredag. Så himla skönt & inte göra någonting. Ska lägga mig och sova tidigt ikväll. Förresten måste jag bekänna att jag egentligen skulle adventsstädat mitt rum idag, lovat mig själv det hela veckan. Men ja städa på en fredagkväll liksom, nja (a). Så imorrn förmiddag ska jag ta tag i de och köra lite med snabeldraken och torka golvet, booring! Olle skulle komma ganska tidigt också, så japp imorrn blir de inte till att sova till elva inte.


Förresten gjorde jag ju min första praktikdag idag, och det kändes bra. Alltid skönt att ha första dagen gjord. Så jag är nöjd! Efteråt gick jag till farmor, hon julpyntade som bara den, mysigt :)! Mam, pap och olle kom sen så fikade vi med lussebullar & bullar. Ja och sen hade mamma & pappa bestämt att vi skulle köpa med oss chinese food hem, och ja de tackar man inte nej till, nam nam :).

Nej får sluta här, är megakissnödig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0