New haircolor

Skolan idag var slapp, ja om man ens kan kalla det skola. Grejade bara med projektarbete och fixade lite inför öppet hus. Men jag ska inte klaga.

Virran blev med mig hem efter skolan, skickat mail till den som hyrde ut lägenheten och så har hon färgat mitt hår. Nu är det mörkare igen. Alltid lite ovanligt efteråt, men man behöver förnya sig. Så jag är nöjd!

Ikväll blir det lugnt. Det blir idol, singing bee, maybe läsa lite och så ska jag träna. Kanske kanske sunne också, men jag vet inte om jag orkar. Har ett sug efter lussebullar och julmust nu, så himla gott.

Jag brukar ju inte direkt ge låttips men här ska ni få ett. Riktigt härlig låt alltså!


Cher - Save up all your tears

listen and enjoy!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej ! Tack! Kul att du tycker det :D !

Din blogg var också mycket söt! Uppiggande ! :D



Du får också ha en trevlig kväll !

2008-11-14 @ 17:35:46
URL: http://ebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0