Pirr i magen

Olle ringde för en stund sen, de hade landat så nu är han väl på väg hem, äntligen! Så sen tar jag 6-bussen till torsby till baby! Pirrade i magen på mig förut när jag prata med honom, häärligt :)! 

Har faktiskt övat på mitt svenska tal inför kissemissarna här hemma, dock vet jag inte om det var särskilt bra men ja, jag har ju iaf ett tal. Så får det återstå att se om det blir bra eller inte. Går repriser av säsong två desperate housewives nu på eftermiddagarna så har jämt kikat på det, har ju säsong tre här hemma men har helt kommit av mig med att se. Så får ta och kika på det framöver ngn gång nu.

Ska renskriva mitt pm strax, tänkte värma mig lite mumsig soppa & käka lite mackor och se på avsnitt av en gammal säsong av project runway snart. Sen måste ja hoppa in i duschen innan jag drar till torsby.

Funderar på att använda mina rayban-glajjor till skolan ngn dag, men när det blir, ja det märks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0