Plugga utan motivation

Sovmorgon idag, första lektionen började inte förräns halv elva. Så virran kom och hämtade upp mig vid tio. Hade endast två lektioner, så när klockan var halv två var jag hemma igen. Måndagar är perfekta just nu, lugn start på veckan. Schemat är överhuvudtaget bra just nu, slutar halv ett tre dar i veckan. Men snart är det slut på de, antar nästa schema kommer vara fullspäckat. 

Skrivit lite på svenska PM: et men är inte motiverad. Måste lägga ner mer kraft på de för de ska bli bra, och har verkligen inte den energin just nu. Varför vet jag inte! Ska försöka igen lite senare och se om jag ska ändra på något. Måste skriva ner mitt tal också och öva på det. Tidsgränsen får varken överstigas eller understigas. Vill verkligen få ett bra resultat, men känns som det är ganska lång borta just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0