Happy valentine, mysdag!

Ingen har väl missat att det är allahjärtansdag.
Blev torsby under dagen, skulle se handboll men det var inställt.
Så blev fika hos farmor sen hämtade olle mig.
Åt kärleksmums hemma hos älskling som svärmor bakat, mumsigt .

Åkte mig hem till mig sen.
Skulle hyra film men fanns inga bra nya,
så ska kanske se ngn film här hemma som vi inte sett (:
Fast vi köpte såklart med chips, blir en riktig myskväll.
Fick en gullig present av olle också, <3

Åt smörgåstårta förut när vi kom hit förut förresten.
Syrran fyller ju år imorrn så. Det satt fint i magen iaf (:


Hoppas ni haft en bra allahjärtansdag!
För det har jag (:




Älskar dig baby <3!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0